مصاحبه کارآفرین نیوز با مدیرفروش سازمانی بینا پرداز یکتا

به گزارش کارآفرین نیوز، لزوم استفاده از روش‌های نوین پرداخت بر کسی پوشیده نیست. بانک‌ها با ارائه درگاه پرداخت اینترنتی امکان دریافت هزینه بدون مراجعه حضوری را ایجاد کرده‌اند.

از طرفی بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ دارای زیرمجموعه‌ها، سامانه‌ها و اپلیکیشن‌هایی با طیف وسیعی از خدمات هستند.

در نتیجه راه‌اندازی درگاه پرداخت اینترنتی بانکی مستقل برای یکایک واحدهای زیرمجموعه امر معقولی نیست و به این منظور باید از سامانه یکپارچه سازمانی بهره برد.

بیناپی، خلاقیت در حوزه فین‌تک

نفیسه سادات سیدزاده، مدیر فروش سازمانی شرکت بیناپرداز یکتا در گفت‌وگو با کارآفرین نیوز به معرفی درگاه پرداخت مستقل بیناپی پرداخت و گفت: سامانه بیناپی، یک درگاه پرداخت جامع و یکپارچه است که دارای چندین مزیت است.

در این سامانه امکان تعریف و فعال‌کردن درگاه به تعداد نامحدود توسط مدیر وجود دارد. از طرف دیگر امکان گزارش‌گیری وجود دارد که درخواست این گزارش توسط مدیر داده می‌شود.

به گفته مدیر فروش سازمانی شرکت بینا پرداز یکتا، سامانه تایمرا، آفرکد و اپلیکیشن تقویم از دیگر محصولات این شرکت است.

شرکت بیناپرداز یکتا در حوزه تولید سفارشی نرم افزار، تولید اپلیکشن، طراحی سایت، مشارکت در استارتاپ، مشاوره فنی و پشتیبانی این حوزه فعالیت می کند. همچنین این شرکت دارای رتبه ۵ در زمینه تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش مشتری و رتبه ۶ در زمینه مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های انفورماتیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات است.